مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:412023-02-01سياسي

44سال افتخار| برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر بر ناو شهید رودکی


 سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه امروز در حاشیه مراسم آغاز رژه یگان های موتوری مردمی و نظامی از فرودگاه بندرعباس به سمت گلزار شهدای این شهر که به مناسبت آغاز جشن های باشکوه دهه فجر برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس عنوان داشت: امروز ناو شهید رودکی در آبهای خلیج فارس نیز همزمان با آغاز برنامه های دهه فجر حضور دارد و نمادی از خودباوری برخواسته از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که افق آینده ما در اقیانوس های دور و آب های آزاد با این ناو اقیانوس پیما و دیگر ناوهای نیروی دریایی سپاه رقم می خورد، خاطرنشان کرد: ناو شهید رودکی اقیانوس پیماست و می تواند در آب های آزاد و اقیانوس دریانوردی کند و همه مولفه های رزم نیروی دریایی سپاه در این ناو قرار گرفته است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در این روز غرورآفرین، جشنوراه حضرت علی اکبر (ع) و مراسم روز جوان سرباز نیز بر روی عرشه ناو شهید رودکی برگزار می شود و ویژه برنامه های دهه مبارک فجر را از روی این ناو اقیانوس پیما آغاز می کنیم.

به گفته سردار غلامشاهی، توان بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران برآمده از باورمندی و ایمان به خدا و ولایت مداری نیروهای مسلح است که توانسته به حدی از ارتقا و رشد روزافزون برسد که دشمن را در هر نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44سال افتخار| برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر بر ناو شهید رودکی

44سال افتخار| برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر بر ناو شهید رودکی